Image for post
Photo by @Dragana_Gordic: License 

Τελευταία ενημέρωση: 2025-04-24

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τους λογαριασμούς νερού στον Δήμο Σπάτων-Αρτέμιδας

Για τους νέους κατοίκους του Δήμου Σπάτων-Αρτέμιδας, είναι σημαντικό να γνωρίζουν ότι το σύστημα έκδοσης των λογαριασμών ύδρευσης στην περιοχή λειτουργεί με ιδιαιτερότητες που διαφέρουν από άλλους δήμους.

Καθυστέρηση στην έκδοση λογαριασμών

Οι λογαριασμοί ύδρευσης στον Δήμο εκδίδονται ανά μεγάλα χρονικά διαστήματα, συνήθως κάθε 6 έως 8 μήνες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η κατανάλωση που αναγράφεται στους λογαριασμούς να αφορά προηγούμενα έτη, με καθυστέρηση που σε ορισμένες περιπτώσεις φτάνει ή και ξεπερνά τα 3 χρόνια. Δηλαδή, είναι πιθανό οι δημότες να καλούνται να εξοφλήσουν σήμερα κατανάλωση που έγινε το 2021 ή και παλαιότερα.

Τι σημαίνει αυτό για τους δημότες

  • Ορισμένοι λογαριασμοί μπορεί να αφορούν κατανάλωση που έχει γίνει προ πολλού, γεγονός που καθιστά δύσκολο τον έλεγχο.

  • Οι πολίτες ίσως δυσκολεύονται να εντοπίσουν εάν οι χρεώσεις είναι ακριβείς, ειδικά εάν δεν κρατούν αρχείο μετρήσεων.

  • Η χρέωση πραγματοποιείται συνολικά για μεγάλο διάστημα, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερα ποσά σε έναν μόνο λογαριασμό.

Μετακομίσεις και ενοικιάσεις. Τι πρέπει να προσέξετε

Εάν πρόκειται να μετακομίσετε σε νέο ακίνητο προς ενοικίαση ή αποχωρείτε από παλαιό, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να επισκεφθείτε το Τμήμα Ύδρευσης του Δήμου και να ζητήσετε έλεγχο για τυχόν εκκρεμείς οφειλές στον λογαριασμό νερού του ακινήτου.

Επίσης, κατά την υπογραφή σύμβασης μίσθωσης, συνιστάται να προσθέσετε παράγραφο με την ένδειξη του μετρητή ύδρευσης κατά την ημέρα της υπογραφής, ώστε να υπάρχει σαφής αναφορά για την έναρξη της κατανάλωσης. Αυτό βοηθά στην αποφυγή μελλοντικών παρεξηγήσεων σχετικά με τις χρεώσεις.

Πρακτικές συμβουλές για τους κατοίκους

Για την καλύτερη παρακολούθηση της κατανάλωσης και για διευκόλυνση σε περίπτωση αποριών ή ενστάσεων:

  • Συνιστάται να σημειώνετε ανά τακτά χρονικά διαστήματα την ένδειξη του ρολογιού ύδρευσης.

  • Μπορείτε να τραβάτε φωτογραφίες του μετρητή ως αποδεικτικό.

  • Σε περίπτωση που διαπιστώσετε αποκλίσεις ή θέλετε περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου.

Στοιχεία Επικοινωνίας Υπηρεσίας Ύδρευσης

Για την Αρτέμιδα:

  • Τηλέφωνο: 22940 86666 - 22943 20612

Για τα Σπάτα:

  • Τηλέφωνο: 2132007300

Μπορείτε επίσης να υποβάλλετε αιτήσεις και ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Δήμου: www.spata-artemis.gr

Σχόλια

* Υποχρεωτικά πεδία